De lezers van het Nederlands- en Reformatorisch Dagblad zijn overtuigd christen.
Woonachtig op de biblebelt zijn ze betrokken bij de maatschappij, actief in verschillende vormen van vrijwilligerswerk en veelal werkzaam in de midden- of hogere klasse.
Er zijn verschillende commerciële doelgroepen te identificeren in onze achterban, namelijk;
- Gezinnen met kinderen, waarbij de gezinsgrootte significant groter is dan gemiddeld. Dit resulteert in grotere huizen, auto's en meer boodschappen.
- Ook voor de zakelijke markt leveren we meerwaarde. Veel mannelijke een-verdieners zijn zelfstandig ondernemer en worden door hun partner ondersteund in het (familie)bedrijf.
- Er is een sterke neiging tot het ondersteunen van goede doelen, wat zich vertaalt in een hogere mate van vrijgevigheid.
Als adverteerder of mediabureau krijg je zo een unieke kans om je boodschap effectief over te brengen aan deze bijzondere en aantrekkelijke doelgroep. Neem vrijblijvend contact met ons op voor advies en een op maat gemaakt voorstel.